Friday 25 March 2011

Round island..

haha..mngu best la kit dri mngu lps..mngu nie..ckgu bg tw..mngu bie last bleh
hntaq folio sejarah..law x aku dh siap dh...tp aku nya x perfect sbb ambik dri internet da 2 kli..
jd..aku wt cdangan nk p komtar..korng jgna ingt p wndow shopping lak..
aku pi sbb nk p mppp..

smpai ja mppp nya tmpt..kmi tros ambik pic tok bboh dlm folio msing2..msa nk tngu bas..dh la hjan..
bsah kuyup aku..amy..map alip..blur n akmal..sbb pa?sbb hjan tron dengn lbat nya..
tp x pa..msa dh smpai kt bus stop sunshine..alan n geng wt lmbt...5 bas
kna tngai ooooOO..kmi ingt time tu..law da bas g..kmi p tros..x tngu dh..

msa nk blik dri komtar..kmi mlantk lu..gla..suma mmber aku tngh kbluran..sbb
dri pg x mkn smpai ptg..suma mlantk kt nsi kndq dpn kmtr..lps mkn..kmi blik ar..tp..
kli nie aku alan..amy..mat alip...akmal..blik len bas dri..fairuz..blur..aizat n adol..
sbb diorng trun byan lps..kmi byan bru..
k la..x da pa dh nk g tw..Bye'

No comments:

Post a Comment